الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

النا الهه عشق و زیبایی

تولد مامان

1392/9/9 13:34
نویسنده : الهام طاهری
383 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 ٢١آبان روز تولد من بود بابا علی والنا جون به همراه هانیه جون بدون اینکه من بدونم برای من تولد گرفتند یکی از بهترین جشن تولدم بود آخه امسال دخترم به من کادو داد و تولدم تبریک گفت موقعی که من تو آشپزخونه مشغول آماده کردن شام بودم ، با اون آرامش همیشگی‌اش اومد به من گفت مامان تولدت مبارک بوسم کرد و کادو داد بهترین لحظه عمرمو تجربه کردم خیلی حس قشنگی بود

 

عاشقتم دخترم

 

 

 

 

 

 

 21آبان روز تولد من بود بابا علی والنا جون به همراه هانیه جون بدون اینکه من بدونم برای من تولد گرفتند یکی از بهترین جشن تولدم بود آخه امسال دخترم به من کادو داد و تولدم تبریک گفت موقعی که من تو آشپزخونه مشغول آماده کردن شام بودم ، با اون آرامش همیشگی‌اش اومد به من گفت مامان تولدت مبارک بوسم کرد و کادو داد بهترین لحظه عمرمو تجربه کردم خیلی حس قشنگی بود

 

عاشقتم دخترم

 

 

خودش این ژستو انتخاب کرده الهی مامان قربون ژستت بره

 

 

 

النا وبابا علی در تولد ٢٧ سالگی مامان

 

 

 

بهترین حس دنیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)